Have it your way

Igår var jag barnvakt två timmar. Gick med E till lekplatsen där det började spöregna!! Så vi sprang och tog skydd under ett cykelställ. Där berättade jag två historier, en om tre små grisar och en om guldlock! Tur att jag kan det där med historier haha!! Sen sprang vi hem och när jag var klar där gick Jag och lillasyster till knalleland blev en snabbis eftersom det regnade så mycket. Inga inköp, förutom våran 90 procentiga choklad. Tycker kanske att det var lite väl många procent kanske! Goare med 70-80!!

När jag kom hem hade jag inget att göra så fick jag ett samtal från Ahremark så vi åkte iväg i hans corvett. Herregud, det var ett under att vi inte blev stoppade haha!! Sen åkte vi till Fisken. Råkade visst väcka honom! Sen var det dags för mig att skynda mig att göra mig iordning. Så var tillbaka hos fisken vid nio. Var riktigt skoj där!! Mycket folk och en jättefin lägenhet och bra musik!! Senare kom Emelie dit! Är skoj att festa med syrran men blir ju såklart väldigt beskyddande. Är liksom inbyggt!!! Sen blev det lite serigöst prat med Mossberg. Förstår inte riktigt hur du tänker ibland!! men du är lite rolig...

Kvällens lärdom: Finns väldigt många skumma människor i borås, jag mötte nog dom flesta igår!

Kvällens klant: fisken spillde inte ut en drink utan två.. fast jag kanske är den klantiga i det fallet, för jag trampade i det inte en gång utan två!!

Låttext: eh eh lady gaga


Roliga komentarer: Men jag gillar ju dig, det är ju därför jag inte kan vara med dig. Du förstår jag har ett komlicerat känsloliv


Sötaste: Killarna har fått sina nya lya ovanför tellus nu!! Blir ju grannar snart!! dom sov där i sovsäckar igår hahah!! Såg väldigt mysigt ut!!

Idag har jag myst med O hela dagen. Vi gjorde iordning hemmagjorda pommes och stekte kyckling!! Söndagsmat!!! riktigt gott!! Nu är jag hemma och ska städa sen blir det filmkväll!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0