should't have to give a reason why

I torsdags skulle jag till Ikea men hamnade inte längre än till Bollebygd. Lyckades plinga på fel hus men tur att det inte var någon hemma och efter en stund funderade jag..."hmm, det här är inte saras dörr" Några sekunder senare hör jag. (mjaau...Mjaauuuuu!) Jag går bort dit och där står saras katt och skriker på mig. Utanför saras hus!! Hahah... Tack bamse!!

Idag ska jag nog ner på vårmarknaden en stund! har inte varit på den på flera år. Känns som att det har varit samma saker hela tiden, men nu ska det bli riktigt skoj eftersom jag inte varit där på länge!!

Tvingade O att kolla på Twilight igår. Han gillade inte tanken...efter att jag sa att det var en thriller / (skulle aldrig sagt slash) romantisk film... Men han erkände lite svagt. Den var la okej! Jag tror han tyckte den var skit bra!!

Igår var det balen för två skolor. Kom och tänka på min egen bal! Var nära på att inte gå men ångrar mig inte en sekund över att jag gick. I had the time of my life!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0