I'm dancin' for my life

En snabbis här!!
Var ute och sprang igår.. och aj aj aj vad mina ben gör ont. Inte vaden utan på framsidan. Benhinneinflamation. Undra om man borde fortsätta att springa då? Får googla det sen så att det inte är farligt!! Men jag försöker springa på grus och gräs nu (vid sidan av gångbannan) sen så springer jag inte lika fort och så struntar jag i det sista varvet (som jag har envisats med att springa fullt ut utan att intervallspringa) Så jag hoppas att det blir bättre  av det!!

Nu ska jag iväg och jobba!! Mamma ska göra min lasange så ska jag över till henne och äta på lunch!! men nu ska jag ta en macka och sen åker jag iväg till jobbet!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0