I like you!


Igår blev galet! Var på inflyttningsfesten hos sandra!! Jättemysigt. Det bjöds på både mat och bål. En kille berättade att hans föräldrar hade skojat en midsommar att man hängde upp stygga barn i midsommarstången så han hade alltid varit rädd för den (stackarn) Och sen när han hade sett en bild på jesus på korset trodde han att det var en bild på gud som hade dött!! Stackars barn!!


Sen gick vi över till killarna där det alltid är party! Dom hade fått in några få möbler. Var sjukt längesen både jag och sara festade med dom!! Så det var riktigt skoj!! På kvällen öpptäkte jag att jag inte hade någon plånbok! aaaaah, varför!! Men som tur är kom vi in på både Tonic och vimel. Sen på McDonalds så hände något med en cheesburgare som får mig att må illa!! UUUsch!! Tänker glömma denna händelse!! Sen var det hemgång och av med skorna!


Nu är det matdax, kyckling i dijonsås och klyftpotatis!! mmmmm...Gott gott



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0