It felt so wrong. It felt so RIGHT

Nu bär det av till varberg över helgen! fredag till söndag. Ska bli riktigt underbart och vädret ska ju bli fantastiskt. Var det någon mer än jag som tyckte vädret var rubbat igår? Herregud var det regnade/haglade. Igår hade jag och O myskväll med pankakor med  sylt, grädde och glass och wallander film. Men en sak som va igår. Jag märkte att jag hade packat ner massa viktiga köks saker. Trodde jag att jag aldrig mer skulle laga mat i köket?! Stekspaden, alla skålar vispen... haha. Fick rota igenom några kartonger men jag hittade dom till sist.

 Ska fråga mamma om jag får ta med hennes kamera till varberg, för i såfall blir det lite kort därifrån här sen när jag kommer hem på söndag!! Nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag iväg till knalleland enstund innan jag börjar.
Soo long borås be back on sunday



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0