I would walk a 1000 miles to be with you

Var kommer du ifrån? Karlstad
Heter? Elisabeth
Hur gammal är du? 21
Tycker du om någon just nu? Jaaa! Har massa människor som jag tycker jättemycket om!!
Jag samlar på? Cosmopolitan tidningar
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja det har jag
Har du sovit ensam inatt? Ja, det har varit jag och mina åtta kuddar inatt
Har du strumpor på dig nu? Nej.
Hur svarar du i telefon? I min mobil "Hallåå" och i hemtelefonen "Hej det är Lisa".
Vad ska du göra ikväll? Städa, fy vad tråkigt men måste!!
Vad ska du göra imorgon? Jobba och dansa
Var vill du bo när du blir stor? I en jättefin lägenhet centralt
Vad vill du bli när du blir stor? Framgångsrik! ;)
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar och vår.
Laddar du ner musik och filmer från internet? Vet inte riktigt hur man gör!
Bär du glasögon eller linser? Ibland
Har du piercing? Jaa
Öronen? Ett i varje öra.
Har du tatuering? Nej.
Vill du gifta dig? Någon gång.. Ja!
Vill du ha barn? Någon gång.. Ja!
Solar du ofta? Låg ute i solen hela dagen igår! Super härligt.
Är du bra på att laga mat? Ja faktiskt!
Gillar du att dansa? Oh yes!
Vilken är din favoritglass? Gillar inte glass men ibland kan det vara gott..Sandwich
Tror du på ett liv efter döden? Vet inte!
Är du morgon eller kvällsmänniska? Börjar bli mer morgon
Vilken ögonfärg har du? blåa.
Vilka hårfärger har du haft? Nu är jag brunett, men är egentligen blond!
Är du beroende av något? Google, youtube och godis.



Kommentarer
Anonym

Snygg bil...:) Saknar dig jätte mycket!!

2009-05-03 @ 17:53:42
Elisabeth fors

Tack, Älskar att köra den!!

2009-05-04 @ 13:02:05
URL: http://elisabethfors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0