You like the chase.. you can have it!

Idag har jag varit iväg och lunchat med mamma! Alltid lika mysigt. Denna gången blev det på young thai i knalleland. Hittade en jättegod parfym på kicks som jag måste ha!! DKNYs nya!! UNDERBAR!! Måste måste köpa den!! Sprutade lite på min vante och har gott och luktat på den hela dagen.

Är såå nöjd med min nya säng som jag har fått upp, eller jag och jag, fick väl lite hjälp med den! Men den är heelt underbar! Älskar träslaget och älskar att den tar upp hela min lägenhet haha!! Nämen det är skönt men en så stor säng!! Ligger och sover tvärs över hela sängen!!;) Blir inte mycket bättre än så!! Ska lägga upp en bild på den imorgon om jag kommer ihåg, kommer hamna i detta inlägg!!

Det ända som är lite sådär är att jag inte kan ha kvar mitt skrivbord, så datan liggen på en bänk och det är inte alls bekvämt att sitta här. ont i ryggen!! Men ska försöka koppla datan till TVn och har trådlös tangentbord och mus så då kan jag sitta i sängen och skriva!! Kommer bli lite lättare då:D

Nä nu ska jag kolla TV och sen ska jag sova tvärs över sängen!!
Puss mina underbaringar


Kommentarer
Emelie

Världens Finaste säng!! :)

2009-02-18 @ 20:31:02
Anonym

Världens Finaste säng!! :)

2009-02-18 @ 20:31:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0