vi kan bara vara dom vi är

KÄNSLOLIV
[X] Du har sårat nån så de börjat gråta.
[X] Nån har sårat dig så du börjat gråta.
[X] Du har haft ett förhållande som varade över två år.

RANDOM
[ ] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.
[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
[ ] Jag svär ofta.
[X] Jag sjunger i duschen.

[ ] Jag är petig med grammatik.
[x] Jag är kär i kärleken.
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt.
[x] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
[ibland] Jag är väldigt kittlig.
[x] Jag älskar mörk choklad.
[ ] Jag är bra på att minnas ansikten.
[ ] Jag är bra på att minnas namn.
EFARENHETER
[X] Jag har tappat bort mig i min hemstad.
[X] Jag har sett en fallande stjärna.
[X] Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna.
[X] Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas.
[X] Jag har tryckt på alla knappar i en hiss.
[ ] Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme.
[ ] Jag har krockat i en bil.
[X] Jag har medverkat i en teater.
[ ] Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet.
[X] Jag har fångat en snöflinga på min tunga.
[ ] Jag har sett norrskenet.
[ ] Jag har suttit på ett tak på natten.
[X] Jag har aprillat någon.
[X] Jag har åkt taxi.
[X] Jag har ätit sushi.
[ ] Jag har åkt snowboard.

UTSEENDE
[X] Jag är kortare än 170cm.
[X] Jag blir lätt brun.
[ ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[ ] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ ] Jag är osäker över mitt utseende.
[x] Jag har glasögon/linser.
[ ] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[X] Jag har en piercing.
[X] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[X] Jag har fräknar

SKAMLIGHETER
[X] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer.
[x] Jag har gråtit av skratt.
[ ] Jag har limmat fast min hand i något.
[ ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0