See it better, close your eyes.

Var hos KMT och förfestade i hans lägenhet!! Syntes att det var en kille som bodde där!;) Sedan åkte vi ner till swing där alla tjejer fick gå in gratis!! Sånt är bra!! :D

Kvällens lärdom: Jag kan visst dansa bugg!;) hahaha

Låttext:
I will be there right be side you every step you take
I will be your strength your shelter shield you from the rain


Roliga komentarer:
I taxin! när jag undrade vad taxi chauffören hette;
Jag - Eh, Adam vad hette busschauffören?
Taxi chauffören - Just shoot me!!

Sötaste: Alla som gjorde kvällen bra!!

Glasögonen gick runt!! Haha, hur snygga sol helst ju :D

Den här klockan gjorde mig heelt galen!!!!

Nicki!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0