Jag vet inte hur mycket mer jag orkar med

I must be strong
And carry on,
Would you hold my hand
If I saw you in heaven?
I'll find my way
Through night and day,

Beyond the door,
There's peace I'm sure,
And I know there'll be no more
Tears in heaven.


Would you know my name
If I saw you in heaven?
Would it be the same
If I saw you in heaven?


I must be strong
And carry on,
'Cause I know I don't belong
Here in heaven.


Du har varit min bästa vän i tre år!! Varit lika glad alltid när jag kommit hem. När min mobil har väckt mig på morgonen har du rusat in för du vet att jag är påväg att vakna. Du är den ända katten jag har sett som pussar en på munnen, den roligaste katten när du går på lådan och sitter halvt utanför. Saknar dig <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0