push it to the limit!

Förfest hos Tess igår:) Tycker alltid det är så skoj!! Och tror jag åt upp halva godis skålen haha!! Lärde mig ett nytt förfest spel. Pyramiden!! Har inget pokerface så alla viste hela tiden när jag bluffa så min dricka blev ganska snabbt uppdruken!! Påvägen ner till stan skyndade jag och therese oss och det var skönt att vi hann komma förre den låånga kön in till harrys! Och därinne träffade jag senare mina favoritkillar:D Galet galet galet, men såå skoj!!

Kvällens lärdom: Viste ni att man kunde beställa mjölk på krogen?! Det var det jag och micke gjorde!!

Låttext:
Tonight I'm reaching out to the stars

Roliga komentarer:
Alex
: - Men det är inte så svårt!! Tillochmed Liz förstår!!
hmmm, tack för den Affe!!

Sötaste: Rikard fyllde 20 och kan äntligen följa med oss in till harrys:D

Förfesten hoss tess, synd bara att vi hamnade på olika ställen

Varvade ner på MCdonalds efter mycket slit på dansgolvet!!

Känns lite som en samlingsplats:)

Martin och Nicke! Sötisar!!
 
Sen dök nickes farfar upp och gjorde oss sällskap;) hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0