If you cant get someone out of your head, maybe they’re supposed to be there

Kvällen började i min lägenhet! med kortspel:) riktigt mysigt men efter någon timme låg alla korten på golvet och borden var fulla av drickor. Förstod rätt snart att det var lika bra att fly fältet så gick över till grannen och förfestade med dom istället!! Sen åkte vi taxi ner till stan där vi gick in på swing!! Var riktigt skoj:D

Kvällens lärdom:
Tack och lov att jag inte har hämtat min säng ännu!! Hela lägenheten är vänd upp och ner och tror inte sängen hade klarat en förfest som denna!! Kaos!!

Låttext:
As you go through life you'll see
There is so much that we
Don't understand

And the only thing we know
Is things don't always go
The way we planned


Roliga komentarer:
Alex
: - Jo liz, man tycker att du är rolig om man är full eller jättetrött!!
Eh, alltid lika snäll affe!! Finns faktiskt dom som skrattar åt mina skämt!! Inte många, men vet att det finns nån enstaka som inte behöver vara full eller trött!! Eller a jag hoppas iallafall det;)

Sötaste: Emelie när hon tog min hand och hade världens största rådjursögon och vinglade lite lätt, då förstod jag att det kanske var dags att hämta jackan!! Haha, hon skulle inte tagit dom sista drinkarna!! Söötis!!

Mys i köket

Men koas i vardagsrummet/sovrummet!!

Sen övergav vi våran förfest och gick över till grannen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0