Its such a perfect day

Igår gick hjärnan på högvarv. Satt på facebook och skrev pratade med folk, använder ju aldrig min msn så får bli där istället! Men min dator är så seg och mitt i allt la musen av och jag var tvungen att ta batterierna från fjärrkontrollen till TVn. Hur som helst... Började fundera på en sak igår, vad fantastiskt mitt liv är! Vilka underbara människor jag har i mitt liv. Min familj och mina vänner!! Dom här sista två åren har jag verkligen förstått hur viktigt det är med att omge sig med människor som får en positiv! Har varit tvungen att lämna några vänner bakom mig som inte har varit bra för mig, och det är sorgligt men jag vet att det är för det bästa i slutändan!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0