"EVERYTHING HAPPENS FOR A REASON"

Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, finns alltid för mina vänner om dom skulle behöva mig!!

Vem såg dig senast naken?
Min katt!

Hur var du på dagis?
Galen.

Biter du på naglarna?
nä har aldrig bitit på naglarna, men ibland åker en hand upp till munnen när jag är nervös/osäker, men biter aldrig.

Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Vet inte om jag tror på någon gud men om det fanns hade han varken varit en kvinna eller en man

Svär du?
Nja, svär inte speciellt mycket!!

Tror du på utomjordningar?
Tror inte att vi är dom ända levande varelserna som finns i rymden

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Tacos!!

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
bäckfisk och andra konstigheter!! Annars äter jag nog det mesta

Har du blivit arresterad?
Nä!

Ljuger du?
Väldigt sällan!!

Har du kysst en polis?
Haha, tänker på sara i den här frågan!! Nä jag har aldrig kysst en polis!

Är du rädd för Securitasvakter?
Nä det är jag inte!! Men har ändå respekt för dom!

Har du någonting att dölja?
Det är klart jag har!! Vem har inte det?! ;)

Vad har du på din nyckelknippa?
Jag hade ett stort guldhjärta men det har varit borta men min storasyster har hittat det så kommer få tillbaka det nästa gång jag träffar henne :D

Är du/har du varit gift?
Nej.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Jaa, det är klart jag hade kunnat göra det! Men helst hade jag nog velat vara med under kvällen :)

Kan du laga cyklar?
Nej, eller vet inte har aldrig försökt!

Kan du fixa med bilar?
Det är därför det finns killar!! Skulle aldrig våga röra min egna bil!

Kan du baka bröd?
Är usel på att baka överhuvudtaget. Men bröd kanske jag kan, men kakor är jag mindre bra på!

Vet du hur man frostar av en frys? Tror det, man plockar väll ut allt och låter isen smälta?? Bara gissning men låter logiskt.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Scrubs LÄTT :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0