Are you kidding me!!

Igår hade jag fått några biljetter till X&Y så jag emelie martin och johan var såklart där:) Det var skoj och massa roligt folk!! Men martin ville till sitt favoställe så gick dit och guess what Mange Schmidt var där!! Tok mycket folk på dansgolvet, men jag ville dansa så jag och emelie knödde oss igenom folkmassan och började dansa. Såg att en vakt stirrade på oss, min tanke var bara: äckelvakt!! Och vi fortsatte dansa! Då kom han fram: Ni ska upp på scenen!!
What?! Men det var sjukt kul!! hade hela scenen för oss själva och slapp trängas med allt folk nedanför, plus Mange Schmidt dansade med mig...

 



Kommentarer
carro

2009-02-28 @ 21:06:34
URL: http://caddro.blogspot.com/
carro

men åh!!! vill med. så avis!! :D

2009-02-28 @ 21:07:06
URL: http://caddro.blogspot.com/
Elisabeth fors

Hade ju varit grymt skoj om du va med!!!

2009-03-06 @ 17:23:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0