Sunshine

Såg ni på den rätte för rosing igår? Tycker hon valde rätt, hade också valt hugo alla gånger, men vilken åldersskillnad det är ändå!! Men visst är dom kära så är dom ju kära, men läste i hänt extra att Linda kanske hade någon annan pågång nu. Hon hade varit backstage och väntat på sin "nya flört" Men vem vet!! Tycker ändå att hon och hugo var väldigt söta ihop...

Idag var första dagen på jobbet. Kunde inte sova igår och märkte på mitt humör att jag var nervös!! Tur att jag har egen lägenhet och kan vara för migsjälv!! Och när jag inte kunde sova igår unnade jag mig Burger King..KLOCKAN HALV 12 på kvällen!! Hahaha, men men det var gott och fick tänka på annat lite!! Nu är jag helt slut av alla nya intryck!! Ska lägga mig tidigt!! lite te varmt bad och sen sängen!!

Natti natt mina små barn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0