Now I know, what im thinking what Im feeling


Helgen var heel knas. Var riktigt skoj hos Både rebecka och hos tommy, men det som var knas måste ju ändå ha varit på McDonalds lördagkvällen!! Satt och kallsvettades och skämdes så för Js skull... Du är inte så snäll när du gör så, Förstår kanske lite varför man jag säger som Tobbe, Du kan inte hålla på sähär. Bestäm dig för vad du vill!!

Igår blev det filmkväll och lite serigöst prat, kännde att jag var tvungen att ta upp en grej som jag tänkt på under veckan. Är så glad att jag gjorde det, känns mycket bättre nu!!

Idag är jag ledig!! så idag tänkte jag bara ta det lugnt tills dansen börjar ikväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0