Nothing I can say


Hur mår du?
 
Väldigt trött idag men annars så mår jag bra
Skrattar du?
När jag kollar på Scrubs!
Gör du saker som får dig att må bra?
Jaaa, hela tiden!!
Träffar du människor som får din mage att pirra? 
Japp, det kan man ju säga
Känner du dig starkare eller svagare än förut? 
Starkare!!
Saknar du?
Veronica som har åkt tillbaka till östersund
Tar du hand om dina vänner?
Så gott jag bara kan!! Men har nog varit väldigt upptagen det senaste men dom vet att jag finns där om dom skulle behöva mig!!
Älskar du?
Mmm, varje dag.
Gör du alla de saker du så länge sagt att du ska göra?
Dom flesta!
Håller du dina löften?
Helt och hållet!! Lovar inte så mycket men när jag gör det så håller jag det!!
Längtar du? 
Till en sak som jag ska berätta imon
Tänker du?
Avbryter ingen mig så kan jag vara lite för mycket i mitt huvud
Brister du ut i öppna ärliga skratt som kommer ända från magen?
Ja gud ja.
Vill du?
Alldeles för mycket ibland.
Önskar du att det var som förut?
Tänkte på det häromdagen... Nej tack, men kan ju förstås sakna vissa saker
Går du vidare?
Det måste man
Gråter du när ingen ser?
Vad är det för mening att gråta när ingen ser?! Jo men det kan jag göra!
Vågar du?
Hämta tvätten efter klockan 10
Är du lycklig nu?
Jaaaa!!!


Kommentarer
Veronica

Saknar dig också...Jätte jätte mycket!!!!!

2009-04-17 @ 13:42:55
Elisabethfors

Saknar dig mesto

2009-04-19 @ 19:17:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0