Lördag


Missa hela Höstmarknaden


Tog bilen ner til stan, där marknadsfolket höll på att packa upp, åh, ville verkligen gått på marknaden. Eller a iallafall gått i stan och suttit och fikat och kolla folk ;) Men icke.. Jobba ända till 6 och när jag satte mig i bilen såg jag hur marknadsfolket packade ihop allt :( Såå tråkigt, så blev ingen höstmarknad för min del !!
Hem och bada, sedan fick jag en personlig stylist som sminkade och gjorde iordning mitt hår :D Sedan blev jag upphämtad av Simon och Andreas haha simon hade hittat sitt körkort i ett cornflakespaket ;) haha, men det var skoj !! Sedan åkte vi upp till Andreas på Normalm. Men först hälsade vi på hans granne som också hade fest. ( Elaka, dom plingade på grannens dörr och gömde sig och lämnade mig stående som en och annan strippa.) Eh eh eh, har ni fest eller pep jag fram ;) Pinsamt haha !!
Efter att vi hade livat upp stämningen hos grannen gick vi över till Andreas lägenhet, sååå fin !!! Där spelade vi guitarhero :D Jag ägde stort, avancerade till Medium men efter ett stort fjasko gick jag tillbaka till easy och ägde lite till !!  Efter ett tag gick vi och möte upp Viktor som underhöll oss med guitarr, denna gången äkta vara !! Sedan fick vi en lektion i hur man pratar med en tandläkare:

När ni kommer in till tandläkaren så vänta inte med att han propar in eran mun med bomull och skit, När ni sätter er i stolen så får ni hugga honom direkt, annars är ni chanslösa !! Haha, ;) ja alltid lär man sig nått nytt

Sedan åkte vi in till stan och gick in på harrys, mycket mening med bara en timme kvar :/ men gjorde några minuter på dansgolvet och sen blev det Campino där jag och viktor delade kebab. Sedan blev det hemmåtfärd. Fick med mig två snyggingar hem ;) ena fick soffan och andra fick soffkuddarna


Tråkigheter:
Att jag hade min vinterjackka hos mamma så fick ta min höstjacka. Kallt !!

Bråk:
inget !!

Saker som gick sönder/ borttappade:
Nä inget som jag har kommit på än

Roligt:
En kille på det lilla dansgolvet höll på med sin digitalkamera och stälde den på bordet och riktade den mot dansgolvet :S blev lite orolig vem av hos han ville filma, men det visade sig att han ville filma sig själv när han dansa runt på dansgolvet Hahahaa !!! Nä allvarligt rätt sorligt faktiskt



Kommentarer
sara

häääääj sötis saknar dig men nu e det inte långt kvar:) är hemma om snart 3 veckor och då blir det full fart i lägenheten igen hihihi:) jag saknar dig sååå mkt hihi. hur har d det däär hemma? hur går de med jobbet kram

2008-09-29 @ 10:47:15
sara

häääääj sötis saknar dig men nu e det inte långt kvar:) är hemma om snart 3 veckor och då blir det full fart i lägenheten igen hihihi:) jag saknar dig sååå mkt hihi. hur har d det däär hemma? hur går de med jobbet kram

2008-09-29 @ 10:47:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0