Spöken

Igår på jobbet satt vi och pratade om spöken. Eva berättade att hon inte brukar känna sig ensam när hon är själv. Det brukar kännas som någon står och vakar över henne, fast på ett bra sett !! Själv tyckte jag ändå det känndes läskligt !! Jag får alltid fnatt om jag kommer att tänka på spöken när jag är själv. Som när jag var liten och fick för mig att det var någon under min säng. Då tog jag alltid världens sats och hoppade från ena sidan av rummet och upp i sängen för att inte någon skulle kuna ta tag i mina fötter på vägen haha ;) Och det kanske fortfarande finns kvar lite i mig. Igår när jag skulle hämta min tvätt i tvättstugan blev jag jätterädd uton någon som helst anledning. Ryckte ner min tvätt och städade tvättstugan på 2sekunder sedan for jag upp till min lägenhet och låste dörren. Det måste ha sett väldigt roligt ut !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0