Möte på jobbet

Nu har vi haft möte på jobbet. Det gick bra och vi gick igenom allt som ska göras. Det känns bra att äntligen komma igång och jobba varje dag nu !! Det är så skoj att tjejerna som oxå jobbar där är så olika. Det är därför vi fick jobbet just pågrund av våra olikheter och vi drar olika målgrupper till butiken. Det var väldigt intressant och tydligen så var min målgrupp studenter ;) haha.. fråga mig inte varför !!


Idag har jag fått mina bruna linser som jag beställde, det gick väldigt fort !! beställde dom i måndags och idag fick jag dom på posten och jag ÄLSKAR dom !! Kommer annvända sönder dom !! Önskar att jag hade bruna ögon. Såå fint !!

Nu ska jag äta godis och kolla film !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0