Mickes 20årsfest

Hade beslutsångest över var jag skulle åka. Antingen skulle jag till Micke eller så skulle jag Med Therese. Hade ju så sjukt skoj förra gången så ville verkligen dit. Men Micke hade ju fyllt 20 så Bestämde mig för att åka dit istället. Var riktigt skoj, men när viktor och Co kom blev det genast roligare !! Var jättelängesen jag var ute med Viktor så det var riktigt skoj !! Hade inte alls varit lika skoj om han inte hade varit med ;) På kvällen sov dom flesta över. Jag och Martin och Mickael hade tagit över Mickes föräldras säng men när John och jessica fick för sig att det fanns plats för fler bestämde jag mig att jag skulle försöka hitta en annan sovplats. Hitta en perfekt plats i vardagsrummet, och efter nån minut fick jag sällskap av John och vi kolla barnprogram hela natten haha, Det var faktiskt riktigt skoj !!



På morgonen såg allt annorlunda ut. Det låg öl, cider och spritflaskor överallt och jag fastnade i golvet när jag skulle ta ett glas vatten :/ Uscha.. Hjälpte till att städa upp lite och sen tog jag över Mickes säng och somnade medan alla kolla på Youtube. Sen blev det hämmåtfärd för allas del


Tråkigheter:
Igårs tråkighet var nog ett samtal jag fick på telefon :/ Och att jag inte hade laddat min mobil så att den dog innan kvällen var slut !!

Dricka:
cider, usch börjar bli så trött på det. Nästa gång blir det att kolla drinkrecept ;)

Bråk:
Tror inte det var något bråk :) haha, första gången !!

Saker som gick sönder/ borttappade:
Mickes Bandage försvann och en lampa gick sönder :(

Roliga komentarer:

"Minnet är inte vad det en gång var, eller det han nog aldrig varit !! Kommer inte ihåg kommentarerna från igår :)"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0