Hemsk gubbe mitt på vägen

Skulle hämta mamma innan var det några fulla som gick vid sidan av vägen och vände sig om när jag kom körande, Då gick eller vinglade en äldre, man typ 30, ut på vägen och skulle stanna mig. Jag blev jätteräd och istället för att bromsa så gasade jag ännu mer för att hinna åka förbi honom så jag svängde skarpt höger samtidigt som jag av ren rädsla trampade gasen i botten !! Och jag var bara några centimeter från att köra på honom !! Usch... Mitt hjärta har nog aldrig slagit så fort !! Blev så rädd !! Vad skulle han ut på vägen och göra. Idiot !!!


Vad ska man göra om man sitter själv i en bil och ser ett gäng vid sidan av vägen och en vinglar ut och försöker ställa sig i vägen ?! Stannar man ? Gasar man (som jag råkade göra) ? Jag kunde ju verkligen ha kört på honom !! Men Jag hade nog samtidigt inte kunnat stanna så mitt i natten för att ett gäng föröker stoppa mig !! Hoppas jag aldrig är med om nått sånt igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0