Förfest hos Therese

Åkte hem till Therese vid nio efter att ha bytt kläder ett antal gånger, Skin kjol, Jeans, T-shirt, klänning. det blev slutligen spetsklänningen. Läste en karta på Hitta.se så jag skulle eh... Hitta ;) Och det gjorde jag !! Där förfestade vi och den förfesten hade allt, Det djupa samtalet, musiken, lite dans, Partyhattar, Youtube, kärlek mellan man och Gosedjur ;) haha, underbart !! Påvägen ner mot stan var samtalsämnet Therese och hennes ben !!

På harrys var vi nere på dansgolvet non stop. Från att det inte fanns något folk i början på kvällen, tills helt knökat i mitten, tills tomt igen. Det kallar jag att Dansa bort sina cider ;)

Påvägen hem träffade jag Emelie på Mcdonalds, vi köpte en chawarma som vi delade på påvägen hem och när vi skilldes åt avslutade systrarna Fors kvällen med - Jag älskar dig imorgon !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0