Klant

Igår innan jag gick ut åkte jag och min lillasyster till
knalleland. Höll mina bilnyklar i handen och sen när jag kom på att jag kunde fråga Emelie om hon kunde lägga dom i sin väska märkte jag att jag inte längre höll i dom !! Inte igen!! Gick in på H&M och frågade om dom hade fått in nyklar och det hade dom. Tack och lov !! trode vi skulle få gå hem haha !!


Efter det träffade jag Sam för en fika !! Hon har precis som Viktor börjat läsa på högskolan nu. Och hon har lovat att dra med mig nästa gång det blir fest ;) haha !! Berättade att hon hade hjälpt till att måla om hos en vän och då hade hon vilat på diskbänken, men sedan hade hon fastnat där.. haha Ja hon satt fast !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0