Fest med Nickes bror

Har inte varit människa på hela dagen. Har tillbringat min dagen i min säng med en röd hink på golvet  Inte speciellt trevlig. Men nu mår jag mycket bättre, Emelie var här och lämnade mat som mamma hade gjort och sedan pressade hon några apelsiner. Har jag världens bästa lillasyster eller vad !!

Igår åkte jag och Nicklas iväg till tullen för att förfesta med hans omtalade bror och hans galna vänner. Det var jätteskoj och dom var galna men på ett bra och roligt sett. Kom dit rätt sent så stannade inte länge föränn vi åkte ner till stan och till Harrys. Så drack snabbt upp mina cider  kanske inte det bästa jag kunde ha gjort !! Men hade riktigt skoj. Efter stägning fick jag lite hjälp av Nicke. Stackarn, inte första gången han hjälper mig när fötterna blivit vingliga !! Gullunge !!

Tråkigheter:
Dagen efter kommer aldrig bli mitt lyckligaste minne

Dricka:
Drack alldeles för fort :/ men sånt lär man sig på !

Bråk:
Inget bråk :)

Bortappade saker:
Undra vart mitt legg är ?!


Roliga komentarer:
Konstigt, kommer inte ihåg om någon sa nått roligt.  Konstígt




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0