DAGENS...

Vill ha:Iägg till mina skor, förstört för många skor.
Klädsel: Svarta mjukis och en t-shirt. Har varit en tvätt och städdag
Planer: Eftersom dagen är slut ska jag ta upp min tvätt och sedan krypa till kojs.
Låt: Rockstar med Nickelback
Händelse : Städat, handlat och tvättat
Ser fram emot: Morgondagen
Saknad: Min storasyster som är uppe i Östersund och Sara som är på korsika
Längtan: Till helgen !! :)
Dummaste: Jocke som skrämde mig i mörkret
Accessoar: Min Guess klocka som alltid sitter på handleden.
Roligaste: Jockes komentar när jag upptäkte att min skrivare var mörkblå istället för svart "Nej då, den är ljussvart!"
Köp: Pizza från Viking
Godis: Älskar godis, speciellt dom stora napparna som är rödsvarta :)
Humör: lite trött nu
Tips: Don't worry be happy ;)


Natti natt




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0