Östersund

Nu är jag i Östersund !! Det var en låång resa, Började tidigt på morgonen och var framme vid fem så det gick lite fortare än vi trott men ändå en väldans lång resa. När vi var framme fick vi se Veronicas nya lägenhet. Åh, så fin. Jag blev verkligen kär i hennes fönster !! nästan fyra meter höga !! Sååå fint !! Men stannade inte länge för våra magar kurrade så vi skyndade oss iväg för att få i oss lite mat. Det blev pizza ;P såå gott !! Sen var det dags att packa upp alla Veronicas saker som vi hade med oss. Såå mycket grejer !! Sen satt jag och mormor och kollade på när Veronica rensade bland alla påsar och kartonger... Som om inte jag och mormor hade suttit tillräkligt ;) haha. En annan sak som jag funderade på när jag och mormor åkte hit. Undra om dom har H&M här?! vet ni, dom har inte bara H&M dom har Lindex, Kappahl, BikBok, Rut m.fl och tillochmed Krikelins här ;) Och man kan dricka vatten ur kranen haha, vilka fördomar jag har uscha !! Var lite orolig att det inte fanns vanlig köttfärs här utan bara älgfärs :/ Men nu när jag är här ser jag att dom tillochmed har mitt favoritgodis !!


Har sett den första snön för den den här hösten. ((Veronica skratta när hon såg bilden jag precis ladda upp.)) bilden är lite överdriven på snön, men det finns snö högst upp på bergen ;)


Kommentarer
carro

Haha, men du! vad tror du om norrland egentligen! du var ju nästan hos mig i umeå ju! =)

2008-10-15 @ 18:06:08
URL: http://caddro.blogspot.com/
Ellisabeth

Haha, jag vet jag vet !! Dåligt av mig att ha så många fördomar ;)

2008-10-17 @ 12:09:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0