Underbara skövde

Sara och jag utanför commerce


Sam, Jag och Sara...Brudarna som gör skövde lite roligare ;)


Sam utanför vårat hotel och jag påväg till stan för att köpa kina



Galenheter på rummet och galenheter i korgkön !!


Frukost !! Gör det värt att vakna innan 11 dagen efter


Min cocosboll och saraX2


Sanning eller sanning?
varför kom du hit? första gången? Kär i någon kompis kille? Ja, förfesten är nästan alltid roligast!! Mat från kinarestaurangen, ett hotelrum, cider, vin och öl, chips och dip och många pinsamma frågor ;) Underbart !!! Gick ut till Bogrens, vilket är Skövdes motsvarighet till X&Y. Dansade och festade bland alla skövdare, men saknade Martin som hade karantänsförbud eller nått :S stackarn !!  När vi kom tillbaka var det dags att möblera om hotelrummet ;) haha, fast lyckades vara hyffsat tysta !! åt upp alla chips och gick igenom kvällen och sen somnade vi skönt !! Morgonen: hotelfrukost !! Finns inte mycket som slår det. Älskarr!! Sen gick vi till Commerce deras "knalleland" sen gick vi till regementet och dreglade över alla vandrande granar ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0