Två olika stolar, två olika systrar

Blev ingen utgång igår. Skönt det eftersom jag gick upp tidigt för att köra min lillasyster till tandläkaren. Var inte avundsjuk på Emelie !! Men hon var jätteduktig och hade inte ett ända hål i tänderna !! Fick ha på oss sånna där blå dra-på-över-skorna skydd, sånna som man alltid glömmer att ta av ;) Sen körde jag henne till skolan igen och sedan åkte jag till blodgivarcentralen för. A ni vet !! Uscha !! Riktigt stor nål !! Joakim var med som chafför och mentalt stöd :) Haha, mycket till stöd han såg svimmfärdig ut när han såg nålen !! Fick också reda på att man måste väga över 50kilo för att kunna ge blod. Har aldrig hört det innan !! Bra om man äter en big tasty med plusmeny innan blodgivningen med andra ord haha ;)




Ska iväg till Gina och handla upp min check på 50kr :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0