MAMMA MIA vilken måndag


 



Idag började dagen med att jag följde med mamma till hennes husläkare på hestra. Får alltid så många minnen när jag går där !! Fast konstigt nog ser allt så mycket mindre ut än vad jag minns det. Alltid när jag går där kollar jag på en "tavla" som är gjord av oss som gick där. Jag har påtat ögonen på någon röd figur !!

Efteråt åkte vi och åt lunch mamma tog potatis kyckling i barbeque sås och jag tog en kycklingsallad. Gick sedan in på Shape och såg en fin soffa jag måste ha ;) Sedan handlade in. Var tvungen att ta kort när vi gick från grönsaksavdelningen, våran kundvagn var halvfull av bara massa frukt och grönsaker haha !!

Klockan 4 bjöd jag över mamma emelie ronja moster och mormor på lunch hemma hos mig. Spaghetti och köttfärssås ;P lätt att göra !! Sedan var det bio-time. och MAMMA MIA var bra den va ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0