Klassträff på babbel

Har precis kommit innanför dörren !! Jätte härlig kväll !! Först träffades vi på babbel, fast det var svårt att få ihop alla men vi sm räknades var där ikväll ;) Emmelie, Hanna, Therese och jag. Emmelie och jag var där först och beställde fördrinkar. Min var jättegod, men kanske inte så orginell!! Men vi behövde inte vänta länge på Therese och Hanna. Eftersom jag hade fuskat och kollat upp på nätet vad dom hade för meny tog jag kycklingspett. Brukar ha en sån beslutsångest annars så lika bra att förbereda innan jag kommer dit!! Allt var heelt jättemysigt, men lite dåligt att ett gäng salongsberusade tanter kom in och stressade på oss i väntan på vårat bord. Men men, vi förflyttade oss till baren och myste lite innan vi fortsatte vår kväll till vimel!!

Kvällens hetaste samtalsämne var: smink, killar, graviditeter och skvaller!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0