Helgen




Min helg har bestått av: En strejkande lillasyster på Maxi. När jag och mamma skulle handla tacos vägrade Ronja att gå så hon satte sig ner på marken. Tänk vad skönt det hade varit att kunna gjort det så fort man inte orkade något ;) haha !! Åt en jättegod frukost med mamma efter vi hade besiktigat bilen. Det blev en baguetter med kycklingröra. Såå gott !! Sen på kvällen åt Jocke och jag på Eest. Såå mysigt. Sen åkte jag upp till Therese och vi hade riktigt skoj på Harrys där vi aldrig lämnade dansgolvet :D Sen på lördagen fyllde min kusin 18 så åkte till göteborg för att fira honom. Sen när vi åkte hem igen åkte jag direkt till en annan födelsedagsfest i Trandared hos Johannah !! Mer detaljerat om min helg kanske ni får imon för nu har jag lite andra planer !! Puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0