Saras fest!!


Sara kom och hämtade oss så åkte vi till hennes nya lägenhet där hon hade förberätt bål. Det var mysigt och vi spelade spel och prata. Åkte till stan där vi gick in på X&Y Dansade den första halvtimmen, sedan spenderade jag min tid på en av sofforna och kollade folk. Brukar alltid va den som är först och sist på dansgolvet så det var faktiskt skoj bara se på allt folk! Fick så småningom sällskap av Helena, där satt vi tyst och bara tittade på allt folk tills klockan blev 2. Sedan gick vi iväg till Mcdonalds där jag köpte en hamburgare som jag åt upp på vägen hem till min sköna säng!!

Sötaste: Sara som inte nämnde att hon märkte att jag inte var så party. Ibland är det skönt att man bara kan vara, och att andra inte kommenterar det!!

Bråk: Såg ett bråk där jag satt på soffan på X&Y, det var hur mycket folk som helst och tjejer som försökte gå emellan.

Bortappade saker: Inga, men har kvar min halsduk hos sara

Kvällens lärdom: Känns som jag är ganska klar med krogen!

Kvällens text:
If you want me to stay, I´ll never leave


Födelsedagsflickan i mitten :)

Spelade ett kortspel...Jag har aldrig

Birthday girl!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0