Uppdatering

Lördagen blev det bara förfest med "Jag har aldrig" spelet där roliga detaljer om oss avslöjades ;) Festade i saras nya lägenhet !! Känner på mig att det kommer bli många galna kvällar där :D Efter några glas läsk körde jag ner tjejerna till stan medan jag längtade till min underbara nybäddade säng!! Upp tidigt och jobba på söndan

Söndagsjobbet seg segt segt !! Tur att jag har sandra som håller mig sällskap :)

Idag har jag hämtat mamma från flygplatsen !! Märks när hon inte är hemma, även fast jag har egen lägenhet. Så nu är det skönt att hon är hemma igen !! En annan person som har varit försvunnen sen i lördags hörde av sig. Sara har tappat sin mobil ute :S Vet hur det känns !! Uscha!!

Nu ska jag iväg och dansa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0