Torsdagkväll


Förfestade med Sara och Nicke. Då vi körde jag har aldrig... Alltid lika underhållande:) Sedan åkte vi in till stan och gick in på XoY Trodde inte att det skulle vara så mycket folk som det var !! Men det var precis lagom, Mycket folk, men man kan dansa !!! Hade jätteskoj på dansgolvet, tills att två Dinosaurier bestämde sig för att slåss, precis över mig !! Så jag duka och tack vare sara kunde jag krypa ut och klarade mig undan men hade fått lite blod på min näsa som Nicke torka bort !! Usch usch usch såå Äkligt !! Men det tog inte länge förrän vi var ute på dansgolvet igen och roade oss !!

Tråkigheter: Nopp, eller a det var inte så mysigt att ha någon annas blod på min näsa !!

Sötaste: Denna gången slapp Nicke torka tårar. Det blev att torka blod istället :S

Bråk: Jaa, och jag hammnade i mitten av det :/ Två stora killar som var i villt slagsmål, Som tur va drog sara bort mig därifrån och jag klarade mig undan med blod på näsan (från någon av dom som bråka)

Bortappade saker: Nada

Roliga komentarer:  Åh, måste lära mig att skriva upp alla komentarer under kvällen, kommer inte ihåg dom annars :S

Kvällens lärdom: Jag och sara har en bra övertalningsförmåga, fråga Nicke som inte skulle gått ut i trosdags ;)


Åhh, gud.. Nicke är en paparazzi ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0