Onsdag


Igår var jag ledig så jag emelie och mamma hämtade Ronja på Dagis!! Sen åt vi MCdonalds !! Gillar inte den nya som dom har, och varnade mamma men hon tog ändå den. Inte god !! haha sa ju det !! Senare kom Sara förbi och vi åkte och hälsade på dom som jobbade. Sedan handlade vi in Sushi :) Fast blir aldrig så gott som på eest !! Men vi övar oss :D

Idag har jag jobbat !! Kan verkligen bli seeg ibland men det är då dom konstigaste samtalsämnena kommer upp hahaha !! Nu ska jag bada :D Sen blir det sängdags 


Kommentarer
Veronica

Jag blir så avundsjuk när jag ser att ni hämtar ronja på dagis och åker iväg o har mys!!! Saknar er jätte mycket alla mina underbara tjejer!!!Älskar er !!!Pussar!!

2008-11-13 @ 09:45:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0