Måndag

Jobbade hela helgen så är ledig måndag tisdag!! Känns som jag inte håller koll på dagarna längre när jag jobbar såhär!! Hoppas det kommer vara mycket folk nu på onsdag:D Då har ju dom flesta fått sin lön också!! Såg en fruit at work bil idag också och jag är inte avundsjuk på den som får släpa runt på dom där korgarna, kunde vara skoj på sommarn men vintern var hemsk!! Tycker synd!!

Idag har jag umgåtts med mamma som precis har kommit hem från Gotland!! Känns som att hon har varit borta jättelänge, så vi lunchade tillsammas och sedan hängde jag med och hämtade Ronja!!

Nu ska jag göra mig iordning för kvällen för imon tänkte jag vända upp och ner  på min plånbok och slössa varända krona i stan imon:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0