Helknas lördag


Tack Nicke och Rikard för igår :) Och min sötnos till lillasyster som alltid orkar lyssna !! Och jag säger såhär längtar till saras fest. Och då kommer det vara fritt från tjejer som har pubertetskris ;)

Tråkigheter:
Det har blivit såå kallt ute nu !! Men tur att jag hade sällskap hem som gjorde vägen lite roligare :D

Sötaste: Nicke som fick spendera kvällen med maskara på hans tummar !! Sötnos

Bråk: Jaa, någon där hade pubertetskris. Mer behöver jag inte säga

Bortappade saker: ...

Roliga komentarer:  "tänker på en viss komentar sagt av en tröstade person, men den är lite för elak för att skriva" Så behåller den för mig själv !!

Kvällens lärdom:
Avundsjuka är en väldigt ful egenskap... Då har jag hellre svårt med höger och vänster !!



Kommentarer
Mahlin

Hej Elisabeth, jag bad faktiskt om ursäkt till dig, och jag vet att jag sa att jag är sån mot nästa alla, det kunde ju ioförsig inte du veta, men så är läget, så du behöver faktiskt inte skriva att någon har pubertetkris, det var inte de det handlade om. så jag ber om ursäkt igen. hoppas du ursäktar mig



Mahlin

2008-11-17 @ 14:21:39
Elisabeth Fors

Att du är sån mot nästan alla är ingen ursäkt!! Tvärt om, Om du är medveten om hur du beter dig så borde du jobba på att försöka förbättra dig. Bara ett tips !!

2008-11-18 @ 18:07:59
Mahlin

det jag menade var att jag är en väldigt ironisk person, jag brukar inte vara elak, utan mina vänner förstår hur jag är. självklart är det ingen ursäkt. men jag vill att du ska veta att jag känner mig väldigt elak mot dig, man kan inte vara bra på allt, det är ju inte direkt att jag är perfekt heller. kan ju också vara en anledning. om du förstår vad jag menar? jag ber iallafall om ursäkt, det var inte meningen att få dig o gråta. absolut inte! förlåt!

2008-11-18 @ 18:27:23
Elisabeth Fors

Det är okej!! Blev nog bara så förvånad i lördags är inte van vid att någon försöker få mig att känna mig dum, men det är väldigt bra av dig att säga förlåt :)

2008-11-19 @ 12:25:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0