Halloween, ja det var skräcktema


Frostade av bilen och åkte iväg till normalm där jag lyckades fickparkera på världens minsta utrymme!! Sen kall som en isbit letade jag efter döbelsgatan, tur att jag har gps i mobilen:) Utanför stötte jag på martin som informerade mig. " det är helt sjukt där inne, folk gråter på trappar, dom har gjort mer än drukigt, och det här och det här har hänt" Ja, det var värre intriger än skilda världar!!! Gick upp och hittade genast min intrig liggande i vardagsrummet. Men jag orkar inte lägga energi på det så bestämde mig för att inte bry. Men jag säger såghär, det var en av dom konstigaste förfesterna, eller det var den konstigaste förfesten nånsin!!! Behövde inte ens gå till krogen, kände att kvällen var ganska färdig haha


Tråkigheter: Toadörrens förmåga att ständigt vara låst!!

Bråk: Jag och toadörren kanske ;) haha,

Bortappade saker: Vett och ettiketen kanske!!

Roliga komentarer: "Min firma bil kan köra över din firmabil"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0