Varmt

Varmt varmt varmt ! Höll på att bräna rumpan av mig när jag satte mig i bilen !! Aj aj aj. Visst det är jättehärligt med sol men inte om man ska åka bil. Men nu har jag slutat jobbet och kan njuta av solen påriktigt :) Mina tradera aktioner håller på att ta slut nu. Bara tre timmar kvar nu och jag har redan nu fått ihop trehundra kronor för kläder jag inte använder :D Härligt !! Kommer förmodlingen lägga upp fler annonser på massa hundkläder och smycken nu igen :) haha, kan säga att jag har fått mersmak !! Funderar på om alla borås skolor har haft sin bal ännu. Är alltid skoj att se alla klänningar och alla så fina :D

image596
Fotot från min egen bal ! Med min balkavaljer Joakim


Kommentarer
Niclas

aa det är inte lite varmt ute nu :P men man ska väl inte klaga :) alla baler har inte varit ännu.. tror bäckängs är nästa vecka, de andra vet jag inte, så än har du chans att se klänningar ;)

2008-05-28 @ 15:39:44
My

Hehe jag vet att teknis har bal på fredag 18:45 och Bäckäng har på måndag..eller den 2/6 iallafall..de står på www.bt.se.. =)

2008-05-28 @ 20:18:15
URL: http://myjernkrook.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0