Valborg hos Micke

Gjorde mig iordning och hade både musik och TVn på på samma gång :) Så skyndade mig och rätt va det va så var klockan tjogo i och det är då 404 går från stan !! Fick verkligen springa hela vägen till statoil för att ta bussen därifrån !! På bussen va det sjukt mycket folk men som tur va hade mina små barn passat en plats ;)

Hemma hos Micke var vi dom första. Så vi tog upp hela soffan och alla stolar haha.. Senare kom alla andra och gjorde oss sällskap !! Det va verkligen mysigt och inte alls så kallt ute, men fick sno ett par liiite stora skor haha, jag tog fem kliv i dom och skorna tog ett :D

Slutligen åkte vi med Georges ner till stan, och han frågade varför jag hatade honom :/ ?! Åh gud !! Kom iallafall fram till grillplatsen där Viktor och Sandra hade fixat eld och korv !!! Såå mysigt, det va verkligen kärlekstämning Viktor och sandra, Nöffe och sandras kompis, Nicklas och ehm... haha ;) sötnosar (L)


bilder kommer snart när jag hittar min USB-sladd.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0