Om igår hos Nicke !

Min kära syster körde mig till sandared där grillen redan var igång :) Hade inte hunnit måla mina naglar så bad nicke hämta en tidning som jag kunde använda som underlägg medan alla killar skrattade åt mig och tjejerna berömde mitt rosa nagelack :D När naglacket hade torkat påbörjade jag min första cider och njöt av det fina vädret och det roliga sällskapet !! Nöffe och hans sötis åkte till ICA och inhandlade Ahlgréns bilar som han färgvis radade upp :) Martin stod tillmestadels för musiken, och gjorde ett väldigt bra jobb !! Emelie tittade förbi i slutet och jag sa till henne på skarpen att vi måste ses oftare !! ;) Senare åkte jag och Micke in till stan och på något underligt sätt hamnade vi på Grand. Så efter att mobilerna dött bestämde vi oss för att leta reda på alla bortappade vänner så först swing och sedan Mc donalds men inga vänner :/ Tillslut kom jocke och frågade om vi ville ha skuts hemmåt och det var uppskattat !! tack tack, för hemma mådde inte jag så värst bra! :/ usha men det var en mysig kväll ändå !!

Tråkigheter:
Tråkigheter som va igår va när jag vägrade vara med på kort skulle alla prångt ta kort :( Usha !! Det är roligt att ha kort från kvällen men det är bättre när det är från min kamera för då kan jag själv se bilderna först ;) haha

Dricka:
Blev lite mycket för min del, men kanske berode på att jag startade kvällen väldigt tidigt !!

Bråk:
hm, som jag märkte var det inget bråk !!

Bortappade saker:
Jag och Micke tappade bort alla andra !! Vart tog ni vägen egentligen ?!

Roliga komentarer:
- Vad bränt köttet blev !!
- Men det är jättegott om provar det svarta så kommer du aldrig vilja ha nått annat !!
- Pratar vi fortfarande om kött ?!

- Akta majsen, du vill väl inte ha popcorn ?!
- Va ?! kan det bli det ?
- NEJ !!

- Ja det var dumt när jag hoppade från altanen på påskafton !! Martins pappa stod där nere och när han plötsligt såg att jag hade hoppat ner stakade han på huvudet och sa - Det där var väl inte så smart ! Men det var ju den kvällen jag hamnade i fyllecellen



Kommentarer
Veronica

Ja du har väl hört den fula kommentaren=)
If you once go black,
You never go back!

2008-05-12 @ 19:06:16
URL: http://elisabethfors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0