Min lördag med killarna

Var hemma hos micke och förlorade stort i kortspel !! hmm, konstigt att jag inte tycker om att spela kort haha ;) Var första gången jag var där utan Sara och Emelie. Men dom tog bra hand om mig :D Jag hade ju ändå Carro så slapp ju va helt ensam tjej !! Emelie tittade dock förbi i två sekunder innan hon lite surt stormade ut :/ tråkigt att hon fick så brottom !!

Åkte min rosa pärla ner till stan där killarna bjöd mig på inträdet till swing :) tack tack !! Och där inne visade vi hur det ska göras på dansgolvet ;) Gjorde allt från blanda drinkar till åka skoter !! haha det va skoj, antar att det blir så när man går ut med ett gäng killar. Träffade robin och robin och en av dom hade hittat en Amy Winehouse ;)

image470


Kvällen tog slut med en chapilapiwarma ;) och en riktig djup diskution mellan mig och micke:
Jag - Varför går långben upprätt medan pluto går på alla fyra ?
Micke - Men långben är ju ingen hund !! ... Eller visst fan... Eh...vet inte men det finns säkert något bra svar
Jag - Ja vi får ta och fråga Donald Trump nån gång



Kommentarer
Anonym

En av de snyggaste bilderna någonsin :)

2008-05-10 @ 10:01:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0