Lisa och Grabbarna

Förstörde pojkarnas killkväll när jag dök upp med min nya weekendbag ;) Börjar sakta vänja mig att det blir en brottnings/boxningsmatch varje kvart, minst haha !! Speciellt mellan Martin och Micke som slår varandra så hårt dom kan med två fingrar på underarmen. Det är ett under att dom inte har sprängt varandras blodkärl :/ Kvällens förfest fortsatte med Teenage Mutant Ninja Turtles och vi lyckades äntligen dricka upp vår lanzarote vodka som är lätt det äkligaste jag någonsin drukigt !! Åkte in till stan med Lars (mickes pappa) och taxin som dom inte lykades att avbeställa !! Så in på X&Y traskade vi där Conny lyckades bli nerslagen när han låtsades vara vakt :/ fattades bara det !! Stackare. Men jag hade skoj iallafall !! Träffade Göta pojkar som vissa var mer glada ;) När klockan var två skyndade jag och Nicke oss till MC donalds där vi dreglade efter alla cheesburgare som passerade oss i väntan på Micke och Conny som "bara" skulle hämta ut sina jackor !! Klockan tickade iväg och jag och Nicke fick skynda iväg till resecentrum för att hoppa på bussen och möta upp våra mindre nyktra vänner haha !! På vägen upp till Micke tog Conny och Micke en genväg upp på tak och över taggtrådag :/ ÅH GUUUD !!! hahaha ;)

Dricka:
Den blåa vodkan är nu uppdruken ;) Det är värt att fira !! haha äntligen, hm undra om sara tar med sig dricka hem från korsika ?! haha

Bråk:
Conny blev nerslagen när han "lekte" vakt och bad om att få se legitimation
- här är mitt legitimation, svarade en kille med backslick och gav honom ett knytnävslag :/

Bortappade saker:
Mickes jacka !! Och det är ingen som kommer ihåg om han ens hade en jacka när vi åkte in till stan !!
Connys mobil fastande antagligen i georges taxi, och den kommer han nog aldrig mer att se

image539
Jag försöker undvika kameran med hjälp av handen medan nicke skrattar åt mig ;)




Kommentarer
Niclas

hehe :D aa Turtles har fått sig ett återlyft :P det blir det varje helg framöver :D är mickes jacka borta.. det fattade aldrig jag :/ minns verkligen inte om han hade den med sig... men skoj det hade vi :P

2008-05-18 @ 21:43:51
Patrik

Det låter på inlägget som om det var en vild helg hemma i Borås :P typsikt Micke att tappa bort sina saker på fyllan :P

2008-05-19 @ 11:09:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0