Inte ensam med killarna längre

image585

Denna lördagen var jag inte ensam med pojkarna ! Sara och sara hängde på :D Och det är skoj att inte va ensam tjej alltid ;) Vi var hemma hos Nicke och våldgästade hans altan !! heelt underbart :) Sara berättade glatt att hon hade fått en muskel hahah !! Sötnos. Senare gick vi ner till vardagsrummet för att heja på chalotte !! Sara om Nöffe försvann och hittade en kajsa !! Och brottningsmatchen var igång och jag tillbringade flera minuter upp och ner när martin fick för sig att bära mig. hahaha, det va heelt stört !! Alla låg på golvet av skratt såå härligt gäng :D Senare kom våran privat chafför och körde oss ner till stan. Senare sprang vi upp till X&Y där vi dansade oss svettiga :) På hemvägen blev det en chawarma (haha, jag har lärt mig) Senare fick jag ett samtal från en borttappad Micke som berättade att han var på göta !! Så på med jackan gick jag på spaningsuppdrag och hittade honom haha !! Sötis

Dricka:
Det blev lagom för min del medan sara nummer ett hade blivit härdad under sin korsika period och klunkade sprit som aldrig förr och sara nummer två blev lite för rund om foten och fick gå ur bilen påväg in till stan.

Bråk:
Bråk och bråk, men brottningsmatch hemma hos Nicke haha

Bortappade saker:
Micke tappade bort sig själv på göta :D

Roliga komentarer:
sausage saus, haha, sara lärde oss säga korv på franska

- Vet ni jag har fått en muskel !! hahah sara igen :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0