Galen måndag

Idag har varit en galen måndag !! Har inte ändrat min väcknings signal på mobilen så den piper bara högt när det är dags att vakna. USCH mååste ändra till en bra låt snart. Vad sägs som att vakna upp till jason mraz. Det skulle vara trevligare än ett jäkla pip-ljud ;) Idag har det gått såå långsamt på jobbet !! Vet inte varför men känns som dagen har gått i slow motion !! Och det som är mest jobbigt är att när jag har på mig min "pumpa upp sylten tröja" Blir det så varmt, men om jag tar av mig och bara har linnet blir det för kallt :( Det är jobbigt det där !!

Nu ska jag iväg och dansa. Uppvisning på lördag (:
image549
Jag i min pumpa-upp-sylten-tröja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0