Fika med Nikki och Andrea

Jag hann bara hem och äta innan mobilen plingade; Ska vi träffas och fika ? Så vände på klacken och träffade Nikki och Andrea på stan :) Såå mysigt så :D Efter våran fika gick vi och fönstershoppa. Tittade på alla skyltdockor och valde vilken outfit vi helst skulle ha på oss... haha, det var skoj :) Påvägen hem knappade jag på min mobil när jag plötsligt blev avbruten av en kille: Nämen hej !! Han måste ha varit översocial var min första tanke men det va skoj att ha sällskap hemmåt. Blev tillochmed bjuden på kebbabtallrik :D Det var lite skoj faktiskt och väldigt otippat !! Hemma pratade Zaren och jag djupheter på telefon. Om att australien hade jättespindlar som man kunde köra över med sina bilar :/ uscha !!
image487


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0