Fastna på bild

image597
En typisk bild på mig och sara, sara posar snyggt och jag skämtar bort bilden ;)

Alltid lika skoj att gå ut med min söt :) Var nyttiga och trippade ner med våra klackar till stan sent igår ! Där skakade vi våra bakar på både övre och undre plan. Och det var vad jag kallar en total work out ;) Super härligt !! På vägen hem träffade vi lite balkillar där vi hade djupa diskutioner om korsika och Mcdonalds. Har det även på film som jag kanske lägger upp senare !! Nu ska jag vara lite barnvakt åt Ronja.


Balpojke försöker imponera på sara genom att berätta att han började jobba när han var 15 och att han nu är 20 och är jätterik haha, men i slutet blir han ärlig ;)


Kommentarer
Anonym

vill du tjäna extra pengar genom att bara sitta framför datorn och klicka runt dig till olika sidor? visst låter det smidigt och lätt? gå gärna in på min blogg då och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha en trevlig helg!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 12:47:10
. S T E P H A N I E .

söt bild :)

2008-05-30 @ 12:50:17
URL: http://ampele.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0