ännu en måndag

Har varit en förskräcklig måndag !! Uscha, kom aldrig igen !! Jobbet gick jätte segt eftersom jag fick köra en mini mini bil med alla alla fruktkorgar i som for runt i bilen !! Gick upp klockan fyra så kanske det är därför jag inte är på humör nu när jag sitter här men den här dagen är bajs och ingenting. Fattar inte varför alla inte kommer i tid till jobbet heller, att folk bara droppar in när dom känner för det och sen när dom väl dykt up ska dom ut och röka eller dricka fem liter kaffe... Nä usch nu är jag trött på att höra migsjälv klaga ska tänka positivt, hmm, var det något roligt som hände idag ... NÄ det var det inte så nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att jag vaknar på rätt sida imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0